full page

Обов'язки та права пасажира


Пасажир автобуса має право:


  1. Отримувати своєчасну та точну інформацію про перелік послуг та маршрут руху.
  2. Вимагати виконання перевізниками договору перевезення.


Пасажир зобов'язаний:


  1. Прибути до місця посадки до автобуса відповідно до правил, що діють на території цієї держави.
  2. Займати зазначене у квитку місце, зберігати квиток до кінця поїздки та пред'являти його контролюючим особам.
  3. Квиток, придбаний онлайн, необхідно обміняти при посадці в автобус у представника фірми на оригінальний квиток міжнародного сполучення та зберігати його до прибуття в кінцевий пункт.
  4. У разі поїздки за тарифом "туди та назад" видається один бланк квитка на поїздку в обидва кінці, який необхідно зберегти до прибуття в кінцевий пункт.
  5. Дотримуватись правил митного та прикордонного контролю.
  6. Дбайливо поводитися з обладнанням автобуса, не допускати його псування.
  7. Використовувати полиці над сидіннями тільки для дрібної та м'якої ручної поклажі.
  8. Користуватися окропом тільки під час зупинки (щоб уникнути нещасних випадків).
  9. Складати сміття в індивідуальні пакети та викидати у сміттєзбірник на стоянках.
  10. Відповідати за завдану шкоду, у тому числі за пошкодження чи забруднення автобуса чи обладнання, що належить перевізнику, а також порушення цих Правил перевезень пасажирів.
  11. Повідомити фірму про відміну своєї поїздки не менше ніж за 24 години до відправлення.


Пасажирам забороняється:


  1. Вносити виправлення до квитків та інших проїзних документів та передавати їх іншим пасажирам.
  2. Ставити сумки у проходах (з метою безпеки руху прохід має бути вільним).
  3. Перевозити багаж на сидіннях.
  4. Відволікати водія під час руху.
  5. Ходити салоном і стояти в проходах під час руху автобуса.
  6. Використовувати аварійне обладнання без потреби, крім передбачених випадків.
  7. Курити та розпивати алкогольні напої в автобусі.
  8. Фотографувати та знімати на відеокамеру під час проходження кордону.


Компанія не несе відповідальності:


  1. За відхилення від розкладу, що виникли поза волею та бажанням Перевізника і які не можна передбачати або уникнути (погодні умови, збройні напади, стихійні лиха, цивільні хвилювання, військові дії, акти державних органів, а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов'язань).
    Час прибуття до пунктів призначення може відхилятися від зазначеного в межах +/- 2 години.
  2. За залишені у салоні автобуса речі.


Надійність, сервіс та увага
до пасажирів!