Обов'язки та права пасажира
Пасажир автобуса має право:
- Отримувати своєчасну та точну інформацію про перелік послуг та маршрут руху.
- Вимагати виконання перевізниками договору перевезення.
Пасажир зобов'язаний:
- Прибути до місця посадки до автобуса відповідно до правил, що діють на території цієї держави.
- Займати зазначене у квитку місце, зберігати квиток до кінця поїздки та пред'являти його контролюючим особам.
- Квиток, придбаний онлайн, необхідно обміняти при посадці в автобус у представника фірми на оригінальний квиток міжнародного сполучення та зберігати його до прибуття в кінцевий пункт.
- У разі поїздки за тарифом "туди та назад" видається один бланк квитка на поїздку в обидва кінці, який необхідно зберегти до прибуття в кінцевий пункт.
- Дотримуватись правил митного та прикордонного контролю.
- Дбайливо поводитися з обладнанням автобуса, не допускати його псування.
- Використовувати полиці над сидіннями тільки для дрібної та м'якої ручної поклажі.
- Користуватися окропом тільки під час зупинки (щоб уникнути нещасних випадків).
- Складати сміття в індивідуальні пакети та викидати у сміттєзбірник на стоянках.
- Відповідати за завдану шкоду, у тому числі за пошкодження чи забруднення автобуса чи обладнання, що належить перевізнику, а також порушення цих Правил перевезень пасажирів.
- Повідомити фірму про відміну своєї поїздки не менше ніж за 24 години до відправлення.
Пасажирам забороняється:
- Вносити виправлення до квитків та інших проїзних документів та передавати їх іншим пасажирам.
- Ставити сумки у проходах (з метою безпеки руху прохід має бути вільним).
- Перевозити багаж на сидіннях.
- Відволікати водія під час руху.
- Ходити салоном і стояти в проходах під час руху автобуса.
- Використовувати аварійне обладнання без потреби, крім передбачених випадків.
- Курити та розпивати алкогольні напої в автобусі.
- Фотографувати та знімати на відеокамеру під час проходження кордону.
Компанія не несе відповідальності:
- За відхилення від
розкладу, що виникли поза волею та
бажанням Перевізника і які не можна
передбачати або уникнути (погодні умови,
збройні напади, стихійні лиха, цивільні
хвилювання, військові дії, акти державних
органів, а також дії самих пасажирів,
що впливають на виконання зобов'язань).
Час прибуття до пунктів призначення може відхилятися від зазначеного в межах +/- 2 години. - За залишені у салоні автобуса речі.
Надійність, сервіс та увага
до пасажирів!