Відповідальність
фірми-перевізника
Перевізник зобов'язаний:
- Забезпечити попередній продаж квитків.
- Своєчасно подати автобус у належному технічному та санітарному стані.
- Забезпечити пасажиру безпечну, зручну поїздку в автобусі відповідно до договору перевезення та затвердженого розкладу.
- Забезпечити проїзд пасажирам до кінцевого пункту маршруту без додаткових витрат у разі припинення поїздки через технічну несправність автобуса.
Перевізник має право:
- Скасувати рейс автобуса за обставин, які він не зміг передбачити та запобігти попри всі вжиті заходи. У цьому випадку перевізник повертає пасажиру вартість квитка після його пред'явлення, а також вартість додаткових послуг, сплачених пасажиром. Крім того, підлягають поверненню підтверджені відповідними документами витрати, понесені пасажиром та пов'язані з його можливим поверненням до зазначеного у квитку місця початку поїздки та відбуттям з нього найдешевшим засобом транспорту. Умови повернення вартості квитка та оплачених додаткових послуг пасажиру визначаються Договором про спільну діяльність;
- Обмежити чи припинити міжнародні перевезення біля своєї держави у разі епідемії, стихійного лиха чи обставин непереборної сили (форс-мажор).
Надійність, сервіс та увага
до пасажирів!